Tuesday 8 April 2014

pissed me off

aku banyak cakap
susah
aku diam
aku tahu kengkadang tadek sapa rasa susah pun
mungkin aku sendiri yang rasa susah

tapi buat aku pissed of
bila orang aku selesa bercakap suruh aku diam
ha ha ha

dan semuanya buat aku pissed of
aku rasa annoying sangat cakap words pissed off nie
sebab aku tak tahu nk classified perasaan aku sekarang macam mana

macam
sebenarnya aku banyak cakap
banyak sangat
kau takkan boleh expect apa yang akan keluar dari mulut aku
sebab terlampau banyak cakap
tapi pada orang yang aku boleh get along
tapi bila orang aku expect boleh terima aku macam nie

kau suruh aku diam
seumpama
kau dah tutup suis utama
aku rasa pissed off and terdiam kejap


aku pissed off.

dan volume lagu aku dah 100% tapi masih lagi aku rasa sayup sayup dengar
maaf. aku dalam mood sleep
tadek mood aku nak bercakap


hahaha.
inilah hidup
makin lama kau kenal orang makin sebenarnya mereka tak kenal kau
dan mungkin kau sendiri juga makin tak kenal mereka

itulah hidup

No comments:

Post a Comment